Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Manekýny v dobách socialismu
Pravda, Jiří ; Franc, Martin (vedoucí práce) ; Schindler-Wisten, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá profesí manekýny v Československu. Zaměření práce je na šedesátá a sedmdesátá léta 20. století. Práce se soustředí na otázky, jakým způsobem se mohla stát žena v Československu manekýnou, jak byly manekýnky vnímány obyčejnými lidmi, jaké měly postavení v tehdejším pracovním světě a jaké výhody jim profese manekýny přinášela (např. výhody v podobě cestování, možnost účastnit se mezinárodních přehlídek, filmových natáčení a další). Práce se soustředí i na obraz manekýnek v dobových médiích, a to především v hraném filmu. Zároveň není opomenuta ani dobová móda se zaměřením například na umělé tkaniny anebo módu, která byla k vidění v kamenných obchodech a na ulicích. Nosnou konstrukci diplomové práce tvoří rozhovory s manekýnami socialistické éry, ale zastoupena je i módní návrhářka Zdeňka Bauerová.
Manekýny v dobách socialismu
Pravda, Jiří ; Franc, Martin (vedoucí práce) ; Schindler-Wisten, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá profesí manekýny v Československu. Zaměření práce je na šedesátá a sedmdesátá léta 20. století. Práce se soustředí na otázky, jakým způsobem se mohla stát žena v Československu manekýnou, jak byly manekýnky vnímány obyčejnými lidmi, jaké měly postavení v tehdejším pracovním světě a jaké výhody jim profese manekýny přinášela (např. výhody v podobě cestování, možnost účastnit se mezinárodních přehlídek, filmových natáčení a další). Práce se soustředí i na obraz manekýnek v dobových médiích, a to především v hraném filmu. Zároveň není opomenuta ani dobová móda se zaměřením například na umělé tkaniny anebo módu, která byla k vidění v kamenných obchodech a na ulicích. Nosnou konstrukci diplomové práce tvoří rozhovory s manekýnami socialistické éry, ale zastoupena je i módní návrhářka Zdeňka Bauerová.
Guerillový štýl natáčania a jeho dopady na prácu zvukára.
Stýblo, Martin ; NĚMEC, Daniel (vedoucí práce) ; SKALL, Vladimír (oponent)
Táto bakalárska práca sa zaoberá zmenami spôsobu práce zvukára v meniacom sa produkčnom prostredí, meniacich sa technológiách a prístupoch vo filmovej tvorbe. Popisuje skúsenosti zvukárov z práce v netradičnom prostredí, je doplnená o technické tipy a riešenia problémov vo všetkých fázach tvorivého procesu - od plánovania až po postprodukciu.
Problematics of the Long take in Film
Rachatasakul, Kan-anek ; JÍCHA, Marek (vedoucí práce) ; SMUTNÝ, Vladimír (oponent)
I want to examines the Logn Take or sequence shot for its impact on the audience´s reception of a film.
When The Show! is Over
Bláhovec, Bohdan ; KRATOCHVÍL, Jaroslav (vedoucí práce) ; KUBICA, Petr (oponent)
Práce je analytickou příkladovou studií absolutoria na příkladu vlastního filmu Show! a reflexe jeho efektu s odstupem tří let od premiéry.
The Use and Significance of Slow Motion in Film
Waghmare, Sourabh ; FUXJÄGER, Klaus (vedoucí práce) ; WEISER, Antonín (oponent)
I want to write about Slow Motion in film - how it began to be used and how its use has evolved in film, technical considerations for shooting slow-motion and possibly an analysis of scenes that have used slow motion for the impact these scenes made on the viewers.
Natáčení při nízkých hladinách osvětlení
Lipský, Tomáš ; ŠEC, Martin (vedoucí práce) ; MYSLÍK, Jiří (oponent)
V rámci tématu natáčení při nízkých hladinách osvětlení bych chtěl kromě filmového negativu a ostatních k němu se vztahujících již probádaných vlastností a skutečností věnovat pozornost především současným digitálním kamerám využívaných v kinematografii. Dále bych toto téma rozvinul v oblasti problematiky dynamického rozsahu, barevné reprodukce a dalších parametrů, které výrazně ovlivňují práci a vyjadřovací prostředky kameramana v podmínkách s nízkou hladinou osvětlení. Dalším důležitým aspektem jsou v této problematice skutečné parametry a limity současných zobrazovacích systémů (digitální projekce, LCD monitory a televize, OLED, a jiné technologie) a celkového digitálního řetězce, po kterém může teprve dojít ke shlédnutí a porovnání kvalit výsledného obrazu.
Technické prostředky stylizace obrazu
Todorov, Simon ; MYSLÍK, Jiří (vedoucí práce) ; JÍCHA, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce rozebírá problematiku stylizace obrazu skrz technické stránky. Jednotlivé stylizace nejsou popsané. Rozebrány jsou pouze prostředky a je-jich vliv. Rozděleny na dvě jako produkční a postprodukční, jsou popsané jednotlivé klíčové body a techniky, se kterými kameraman zachází. Postupně jsou uvedeny ja-ko související s každým prostředkem parametry, a jaké problémy mohou vyvstat. U každé problematiky je zahrnuta informace, jakým způsobem to ovlivňuje finální vý-sledek. Jsou popsané jevy s toho vyplývající, a nutné změny v postavení kamera-mana jako součásti kinematografie. V práci je zahrnuta kratší úvaha o problémech, tykajících se natáčecích postupů a postprodukčních postupů, prezentaci a archivace.
Natáčení pod vodou
Dvořáček, Šimon ; BRABEC, Jaroslav (vedoucí práce) ; HYNEK KRÄMER, Kristian (oponent)
Tématem této bakalářské práce je "Natáčení pod vodou" . Zabývá se teoretickou a praktickou problematikou spojenou s podvodním natáčením. Vzhledem k empirickému zaměření práce se text soustředí na osobní zkušenost získanou v průběhu natáčení podvodní scény celovečerního filmu Menandros & Thais, na kterém jsem spolupracoval jako hlavní kameraman. Veškeré zkušenosti, které jsem získal v průběhu příprav a během samotného natáčení, by měly být přínosem pro ty, kteří se budou v budoucnu zabývat touto problematikou. První část práce se zabývá stručnou historií a teorií potápění. Je zde popsán vývoj potápěčského vybavení v od počátku až do dnešní podoby a vysvětleno základní teoretické minimum pro podvodní natáčení. V druhé části je detailní popis podvodní bitvy, na které jsem jako kameraman spolupracoval při přípravě, realizaci a finalizaci. Tato kapitola je rozdělena do pěti části. První část se zabývá prvotní koncepcí podvodní scény. V druhá část popisuje přípravy na natáčení. Třetí a čtvrtá část se zabývá realizací od zkoušek až po natáčení. Poslední, pátá část, se soustředí na reflexi celé podvodní scény. Zde nastiňuji, co se dle mého soudu z ideových záměrů povedlo přenést do reality.
Natáčení hraného filmu bez použití filmových svítidel
Milota, Lukáš ; ŠOFR, Jaromír (vedoucí práce) ; MACÁK, Jiří (oponent)
Práce popisuje problematiku natáčení hraného filmu bez použití filmových svítidel. První část popisuje téma v jeho obecnějších obrysech a definuje jednotlivé pojmy související s natáčením v přirozeném světle. Na konkrétních projektech dále zkoumá motivaci jiných tvůrců k výběru tohoto způsobu práce a jejich následné postupy při natáčení. Zmíněna jsou i některá filmová hnutí, která se k tématu vztahují. Druhá část práce je popisem přípravy, realizace a postprodukce mého absolventského filmu ?Příliš mladá noc?, při jehož natáčení jsem zvolil metodu bez použití filmových svítidel.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.